Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

POMOC

Jeżeli będziesz mieć problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia – skontaktuj się z nami:

Zadzwoń pod numer +48 22 826 43 81
Napisz do nas sklep@amadar.pl
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1) Mam konto na starym sklepie Amadar, czy muszę się ponownie rejestrować na nowym sklepie?

Konta zarejestrowanych użytkowników na starym sklepie przenieśliśmy na nowy, do każdej takiej osoby wysłaliśmy maila z potwierdzeniem. Prosimy o sprawdzenia maili w spamie. Jeśli nie dostałeś/dostałaś takiego maila bardzo prosimy o założenie nowego konta na nowym sklepie.

2) Jak kupować w sklepie Amadar?

Zamówienia w naszym sklepie można składać na kilka sposobów:

  • Klienci zarejestrowani sklepie - logując się na swoje indywidualne konto.
  • Nowy Klient - zamówienia można składać uprzednio tworząc konto klienta (do czego zachęcamy), można również dokonać zamówienia bez rejestracji.
  • Możesz złożyć zamówienie dzwoniąc do nas pod nr: +48 22 487 54 75

3) Złożyłem/am zamówienie na produkty, ale potem zdecydowałem/am, że chcę zamówić coś jeszcze. Czy możecie dodać produkty do mojego zamówienia?

Po opłaceniu zamówienia, natychmiast trafia ono do magazynu, gdzie jest pakowane. Nasz magazyn działa w tempie ekspresowym, abyście jak najszybciej otrzymali swoje zamówienia. Z tego powodu niestety nie możemy edytować zamówień (dodawać produktów lub łączyć zamówień). W tym przypadku należy więc złożyć kolejne zamówienie.

4) Czy mogę połączyć dwa lub więcej zamówień w jedno?

Niestety nie. Nasz magazyn od razu przechodzi do realizacji zamówienia, przez co nie możemy go zmieniać po wprowadzeniu go do naszego systemu.

5) Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru z naszym magazynem. Prosimy o kontakt pod nr +48 22 648 30 04. Adres magazynu ul. Okrężna 10, 05-090 Raszyn.

6) Płatność została dokonana, ale moje zamówienie nadal ma status “oczekuje na wpłatę”.

Zazwyczaj oznacza to, że płatność nie została dokończona. Prosimy o upewnienie się, że wszystkie etapy płatności zostały zakończone i wiadomość mailowa o zrealizowaniu płatności jest na Twojej skrzynce. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego konta, a zamówienie dalej ma status “oczekuje na wpłatę” prosimy o kontakt pod numerem +48 22 487 54 75.

7) Zamówienie zostało przeze mnie złożone, ale jadę na urlop. Czy możecie wstrzymać zamówienie i wysłać w wybranym przeze mnie terminie?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o natychmiastowy kontakt pod numerem +48 22 487 54 75. Jest to możliwe wyłącznie po jak najszybszym kontakcie, abyśmy mogli przekazać informację do magazynu.

8) Chcę zamówić produkt, który obecnie jest niedostępny. Kiedy może być dostępny? Czy poinformujecie mnie o jego dostępności?

Bardzo prosimy o kontakt w tej sprawie pod numerem +48 22 487 54 75. Jeśli dodamy dany produkt poinformujemy Cię o tym w wybranej przez Ciebie formie (mail, bądź nr. telefonu)

9) Czy otrzymam informację od kuriera na e-mail lub sms o statucie nadanej przesyłki?

Tak, na bieżąco będziesz mógł/mogła sprawdzać status swojej przesyłki poprzez link, który otrzymasz w mailu.

10) Zamówienie zostało przeze mnie złożone, ale chcę zmienić dane do faktury. Jak to zrobić?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 22 487 54 75

11) Zamówienie zostało przeze mnie złożone, ale chcę zmienić adres do wysyłki. Jak to zrobić?

Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 22 487 54 75

12) Nie chcę od razu płacić za zamówienie, czy jest możliwość odroczenia płatności?

Obecnie nie posiadamy takiej opcji.

pixel